nedernakker Posted December 22, 2013 Share Posted December 22, 2013 goed begin, ik heb je score iets aangepast, het stond nu als 4x een 2600K. je telt bij invoeren het aantal cpu's, niet het aantal cores superpi is een single threaded benchmark, zet HT en 2 cores uit, dan komt je cpu iets verder. wel een mooie chip als je 5550 op water haalt... onder een phase change zal deze zeker lekker lopen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nozem 24/7 Posted December 22, 2013 Share Posted December 22, 2013 Hahaha zat weer niet op te letten. Bedankt, deze cpu valt inderdaad niet tegen al zeg ik het zelf Zal morgen nog wel proberen zonder HT en 2 cores uit. Die core 3 en 4 die zet ik uit via msconfig.exe toch? Krijg dat intel XTU profile niet opgeslagen weet jij hoe ik dat oplos misschien. BVD Nozem 24/7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nedernakker Posted December 23, 2013 Author Share Posted December 23, 2013 Cores gewoon uitzetten in de bios van je moederbord. Hoe bedoel je XTU profile? die van een ander? beter gewoon je eigen instellingen gebruiken. gooi je vraag anders even met wat duidelijke uitleg op het HWI forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts