Chiller Posted July 23, 2010 Posted July 23, 2010 quote : Alle 5 dingen bij mij zijn gerapporteerd door Chiller. Beetje kinderachtig maar ja. Zoals je zegt op HF, scores niet volgens de regels gepost, worden geblocked en gerapporteerd. En heeft niks met kinderachtig te maken. Hoe score te posten staat duidelijk in de regels uitgelegd, mss eens doorlezen. Als ik een score verkeerd post word deze ook geblokkeerd net zolas bij iedereen. Quote
Ries Posted July 24, 2010 Posted July 24, 2010 Och ja Tis zoals het is. Zal ze na de vakantie ff overnieuw doen. Alleen jammer dat je dat niet eerder hebt gezegd. Ik heb je nogal proberen te verdedigen op HF. En als ze er weer over beginnen zou ik dat nog steeds doen. No hardfeelings. Greetz Quote
Chiller Posted July 24, 2010 Author Posted July 24, 2010 verdedigen op HF ? Waar ? linkje ? Want k kan ng altijd lezen wat er allemaal gezegd word op HF. Kan alleen niet posten. Quote
Ries Posted July 24, 2010 Posted July 24, 2010 was in het topic waarom je was gebanned maar die hebben ze alweer gedelete. dus kan niemand meer lezen. en zoals je weet doe ik niks wat niet iedereen mag lezen. Quote
Recommended Posts