nedernakker Posted August 3, 2016 Posted August 3, 2016 je hebt de verkeerde tijd ingevuld man. Quote
Crew Leeghoofd Posted August 3, 2016 Crew Posted August 3, 2016 no words................................ Quote
12AX7 Posted August 3, 2016 Posted August 3, 2016 Ik denk dat ik lichtelijk aan het dementeren ben...ik zie het gewoon echt niet? (of hebben jullie het al gefixed) Had Wprime en Superpi verwisseld...en (dacht) gecorrigeerd. Zag wel dat de frequency nog niet ok is...nu wel Wil natuurlijk geen extra werk creeren voor de moderators, ik check nu al dubbel voor de zekerheid na de vorige keer maar ja, kben wel blond Mijn nederige excuses! Quote
12AX7 Posted August 3, 2016 Posted August 3, 2016 Btw als ik je toch aan de lijn heb, er is net een communiquee uitgestuurd over de teamcup, dat ie eindigt op 31 Augustus. Op OCsports duurt ie nog 58 dagen... Quote
Crew Leeghoofd Posted August 3, 2016 Crew Posted August 3, 2016 Jups we are aware... edited the time already... need more sleep Quote
Recommended Posts