Administrators websmile Posted September 11, 2016 Administrators Posted September 11, 2016 (edited) Moved - I would advise in the future you check the card you benched better, submitting a 1950xtx for 1900XT for teamcup is borderline case for respecting rules or not. In dubio pro reo, but please take more care next time Edited September 11, 2016 by websmile Quote
Guest Digg_de Posted September 11, 2016 Posted September 11, 2016 Das Letzte, was der Georg hier versucht, ist zu bescheissen... da geb ich dir Brief&Siegel drauf.. Quote
Administrators websmile Posted September 11, 2016 Author Administrators Posted September 11, 2016 Schön zu hören, aber es wär schon ganz gut wenn ein 7 Jahres Veteran, der beide Karten schon gebencht hat und kennen sollte einfach mal sorgfältiger wäre. Ich brauch dir nicht zu erklärewn was das auf andere teams für einen Eindruck macht die ihn eben nicht so gut kennen wie du zum Beispiel. Sowas sollte einfach nicht passieren, wenn ich nicht aufgepasst hätte beim pre check wär das garantiert 1 Minute nach Comp Ende gemeldet worden und die Stage im Eimer für euch... Quote
Mr.Scott Posted September 11, 2016 Posted September 11, 2016 (edited) Michael did you a favor. I have notes for all subs in all stages, of errors (or not) that WILL be reported at the comps end. Why at the end you might ask? Because it gives no one a chance to re-sub. Point being.....if you lose a comp because you didn't do your due diligence of checking your subs, it's on you, nobody else. FWIW, it's happened to my team, so I personally know how it feels. Edited September 11, 2016 by Mr.Scott Quote
Guest Digg_de Posted September 11, 2016 Posted September 11, 2016 (edited) Hab zwischenzeitlich auch ein Submission gemeldet. Scheint wohl mehr zu geben, die da durcheinander kommen mit der Device-ID. Also der Score ist legit? poparamiro`s 3DMark2001 SE score: 88136 marks with a Radeon X1950 XT Edited September 12, 2016 by Digg_de Quote
Recommended Posts